δημιουργία γεγονότων
Για να δημιουργήσετε ένα συμβάν, διαβάστε το άρθρο Δημιουργία ενός νέου συμβάντος ή εργασία. Εάν θέλετε να δημιουργήσετε ένα επαναλαμβανόμενο συμβάν, παρακαλούμε δείτε Δημιουργία επαναλαμβανόμενο συμβάν.
Προσθήκη / Πρόσκληση συμμετεχόντων
Μπορείτε να προσθέσετε συμμετέχοντες κατά τη δημιουργία ενός νέου συμβάντος ή κατά την επεξεργασία ενός συμβάντος. Υπάρχουν 2 τρόποι που μπορείτε να προσθέσετε συμμετέχοντες όταν στην Επεξεργασία / νέου γεγονότος παράθυρα:
Χρησιμοποιώντας τις επιλογές του μενού -> Οι παρευρισκόμενοι Πρόσκληση ...
Χρησιμοποιώντας την Πρόσκληση μενού Οι παρευρισκόμενοι στο παράθυρο Εκδηλώσεις
Μετά τη χρήση μιας από τις παραπάνω μεθόδους, θα δείτε το "συμμετέχοντα Πρόσκληση" παράθυρο:
e40a9d32a24306dc9cb1dd50465c5961-1.298.312.592-390-1.png
Μπορείτε να προσθέσετε παρευρισκόμενους, προσθέτοντας τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή το όνομά τους. Βιβλίο διευθύνσεων σας είναι συνδεδεμένο με αυτά τα πεδία, ώστε αυτόματη συμπλήρωση λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο κατά τη σύνθεση μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Οι παρευρισκόμενοι κρατών
Μπορείτε να αλλάξετε την κατάσταση των συμμετεχόντων, κάνοντας κλικ στα εικονίδια μπροστά από το όνομά τους / διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Τα διάφορα κράτη είναι:
Επιβεβαιωμένο:
Απόρριψη:
Αβέβαιη:
Οι παρευρισκόμενοι Ρόλοι
Μπορείτε να αλλάξετε το ρόλο των συμμετεχόντων, κάνοντας κλικ στα εικονίδια μπροστά από το όνομά τους / διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Οι διάφοροι ρόλοι είναι:
ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ:
OPT-ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ:
ΠΡΟΕΔΡΙΑ:
Η προσωπικότητα email προεπιλογή για το ημερολόγιο της εκδήλωσης ανήκει θα πρέπει να θεωρηθεί ως η ΠΡΟΕΔΡΙΑ προεπιλογή. Δεν μπορείτε να un-καλέσει αυτό το πρόσωπο ή την αλλαγή του ρόλου αυτού του προσώπου.
Creating events
To create an event, please read the Creating a new event or task article. If you'd like to create a recurring event instead, please see Creating a recurring event instead.Add/Invite Attendees
You can add attendees when creating a new event or when editing an event. There are 2 ways you can add attendees when in the windows:- Using the menu item
- Using the menu item in the Window
You can add attendees by adding their email address or name. Your Address book is linked to these fields so auto-complete is working in the same way when composing emails.
Attendees States
You can switch the status of attendees by clicking on the icons in front of their name/email address. The various states are:CONFIRMED:
DECLINED:
TENTATIVE:
Attendees Roles
You can switch the role of attendees by clicking on the icons in front of their name/email address. The various roles are:PARTICIPANT:
OPT-PARTICIPANT:
CHAIR:
- The default email personality for the calendar the event belongs to will be seen as the default CHAIR. You can not un-invite this person or change this person's role.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το σχόλιό σας μετράει !