Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

create a vacation response GMX

Το Auto-αποκριτής είναι μια μεγάλη δυνατότητα που σας επιτρέπει την αυτόματη απάντηση σε εισερχόμενα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όταν δεν είστε στο γραφείο σας, σε ένα επαγγελματικό ταξίδι ή στις διακοπές. Επιπλέον, το χαρακτηριστικό μας υπογραφή που σας επιτρέπει να κάνετε επαγγελματικές υπογραφές για τα email
Κατ 'αρχάς, θα σας δώσουμε ένα βήμα προς βήμα προσέγγιση για την Auto-responder λειτουργία μας, έτσι ώστε να μπορείτε να δείτε πώς λειτουργεί.
1. Στη γραμμή μενού, κάντε κλικ στο Ρυθμίσεις σύμβολο εργαλείο.
2. Επιλέξτε Αποστολή> Autoresponder.
3. Πληκτρολογήστε το κείμενο στο πεδίο μηνύματος. Αυτό θα αποσταλεί σε αντάλλαγμα για τα εισερχόμενα ηλεκτρονικά μηνύματα.
4. Επιλέξτε auto mode σας απάντηση. Οι επιλογές περιλαμβάνουν:
Πάντα η απάντηση αυτοκινήτων θα σταλούν μέχρι την Auto-responder είναι απενεργοποιημένη.
Το Auto-αποκριτής Ποτέ μην είναι απενεργοποιημένη.
Λήγει η αυτόματη απάντηση θα σταλεί εντός συγκεκριμένης χρονικής περιόδου (για παράδειγμα, ανάμεσα σε συγκεκριμένες ημερομηνίες, αν είστε σε διακοπές).
5. Επιβεβαιώστε επιλέγοντας OK.
Σημείωση: το "Λήγει" κουμπί σας επιτρέπει να επιλέξετε μια ημερομηνία κατά την οποία το Auto-responder σταματήσει να λειτουργεί, στην ιδανική περίπτωση, όταν επιστρέψετε από ένα επαγγελματικό ταξίδι, για παράδειγμα.
Χαρακτηριστικό υπογραφή μας σας επιτρέπει να έχετε ένα κομψό τρόπο για να «υπογράφουν» στο κάτω μέρος της κάθε e-mail. Υπογραφές συχνά περιλαμβάνουν την επαγγελματική διεύθυνση, τον τίτλο του προσώπου, τον αριθμό τηλεφώνου, ή / και τον αριθμό φαξ.
Παράδειγμα:
Dave, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας σας
Οριζόντια βρόχος 3
Πόλη, Καλιφόρνια
Ηνωμένες Πολιτείες
Επιπλέον, μπορείτε να δημιουργήσετε μεμονωμένες υπογραφές για κάθε ένα από τους λογαριασμούς email σας, έτσι θα είστε σε θέση να ανταποκριθεί με οποιονδήποτε τρόπο μπορείτε να φανταστείτε. Εδώ είναι πώς ...
1. Στη γραμμή μενού, κάντε κλικ στο σύμβολο εργαλείο Ρυθμίσεις.
2. Επιλέξτε την υπογραφή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου>.
3. Κάντε κλικ στο κουμπί Επεξεργασία δίπλα σε μια διεύθυνση για να προσθέσετε μια υπογραφή.
Σημείωση: Μπορείτε να επιλέξετε να έχει την υπογραφή σας τοποθετηθεί πάνω ή κάτω από ένα εισηγμένες μήνυμα που θα σας επιτρέψει να έχουν το κεφάλι διεύθυνση ή ένα γράμμα που λήγει υπογραφή.
4. Εισάγετε την υπογραφή σας και επιβεβαιώστε επιλέγοντας OK.
6. Εφαρμόστε τις αλλαγές σας επιλέγοντας OK ή Save.ταχυδρομείου σας ώστε να μην ξεχάσετε να την απενεργοποιήσετε.

-------------------------------------------
The Auto-responder is a great feature which allows you to automatically respond to incoming emails when you are not at your desk, on a business trip or on vacation. Furthermore, our Signature feature that allows you to make professional signatures for emails

First, we will give you a step-by-step approach to our Auto-responder feature so you can see how it works.

1. In the menu bar, click the tool symbol Settings.




2. Select Email > Autoresponder.

3. Enter text into the message field. This will be sent in return to incoming emails.

4. Choose your auto reply mode. The choices include:

Always The auto reply will be sent until the Auto-responder is deactivated.
Never The Auto-responder is deactivated.
Expires The auto-reply will be sent within a specified time period (for example, between specified dates if you’re on vacation).

5. Confirm by selecting OK.



Note: the “Expires” button allows you to select a date on which the Auto-responder stops working, ideally when you return from a business trip, for example.


Our Signature feature allows you to have a stylish way to “sign” the bottom of each email. Signatures often include the business address, the person’s title, phone number, and/or fax number.

Example:
Dave, CEO of Your Company
Horizontal Loop 3
Town, California
United States


Moreover, you can create individual signatures for each of your email accounts, so you’ll be able to respond in any way you can imagine. Here’s how...

1. In the menu bar, click the tool symbol for Settings.



2. Select E-Mail > Signature.

3. Click the Edit button next to an address to add a signature.



Note: You can select to have your signature placed either above or below a quoted message which would allow you to have an address head or a letter ending signature.

4. Enter your signature and confirm by selecting OK.



6. Apply your changes by selecting OK or Save.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιό σας μετράει !