Μερικοί spammers στείλετε δόλια μαζικά μηνύματα σχεδιασμένο για τη συλλογή προσωπικών πληροφοριών, που ονομάζεται "πλαστογράφηση" ή "phishing κωδικό πρόσβασης."
Εδώ είναι μερικοί τρόποι που μπορεί να αναγνωρίσει αυτά τα μηνύματα:
Θα σας ζητήσει να παράσχετε το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής σας ή άλλες προσωπικές πληροφορίες (π.χ. αριθμό Κοινωνικής Ασφάλισης, αριθμό τραπεζικού λογαριασμού, τον αριθμό PIN, αριθμό πιστωτικής κάρτας, το πατρικό όνομα της μητέρας, ή γενέθλια). Ακόμα κι αν φαίνεται να είναι από μια νόμιμη πηγή, ή περιέχουν επίσημη εμφάνιση ιστοσελίδας, να είστε προσεκτικοί. Οι αποστολείς ανεπιθύμητων μηνυμάτων συχνά ζητούν αυτές τις πληροφορίες σε μια προσπάθεια να κλέψει τη διεύθυνση του Gmail σας, τα χρήματά σας, την πιστωτική σας, ή την ταυτότητά σας.
Μπορείτε να δείτε μια προειδοποίηση από το Gmail, όταν ανοίγετε ένα από αυτά τα μηνύματα. Αυτά τα phishing ειδοποιήσεις λειτουργούν αυτόματα, σχεδόν όπως το φιλτράρισμα ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Spam φίλτρα του Gmail εκτρέψει αυτόματα μηνύματα που θεωρούνται ύποπτα ως ανεπιθύμητα στα "Ανεπιθύμητα μηνύματα". Ομοίως, phishing ειδοποιήσεις του Gmail εμφανίζουν αυτόματα προειδοποιήσεις με μηνύματα που υποψιαζόμαστε είναι phishing επιθέσεις, ώστε να γνωρίζουν να είναι προσεκτικοί πριν από την παροχή οποιωνδήποτε προσωπικών πληροφοριών.
Θα πρέπει πάντα να είναι δύσπιστοι όσον αφορά κάθε μήνυμα που σας ζητά τα προσωπικά σας στοιχεία, ή μηνύματα που να σας παραπέμψει σε μια ιστοσελίδα ζητούνται προσωπικά σας στοιχεία. Ένα πράγμα να είναι βέβαιος για: το Google ή το Gmail ποτέ δεν θα σας ζητήσει να παρέχει αυτές τις πληροφορίες σε ένα email? Εάν το μήνυμα ζητώντας να ισχυρίζεται ότι είναι από εμάς, δεν το πιστεύω.
Εδώ είναι τι μπορείτε να κάνετε για να προστατεύσετε τον εαυτό σας και να σταματήσουν οι απατεώνες:
Ελέγξτε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του αποστολέα του μηνύματος από αιωρείται κέρσορα του ποντικιού σας πάνω από το όνομα του αποστολέα και την επαλήθευση ότι ταιριάζει με το όνομα του αποστολέα.
Ελέγξτε αν το e-mail ήταν γνήσιες με την αποστολή τομέα. Κάντε κλικ στον σύνδεσμο "εμφάνιση λεπτομερειών" στη δεξιά γωνία του email, και βεβαιωθείτε ότι ο τομέας που βλέπετε δίπλα από το «ταχυδρομηθούν-από» ή γραμμές »που υπέγραψαν, από την« ταιριάζει με το e-mail του αποστολέα. Για περισσότερες πληροφορίες στο e-mail ταυτότητας, παρακαλώ επισκεφθείτε Email άρθρο μας ταυτότητας.
Βεβαιωθείτε ότι ο τομέας της διεύθυνσης URL στη συγκεκριμένη σελίδα είναι σωστός και κάντε κλικ σε οποιεσδήποτε εικόνες και συνδέσμους για να βεβαιωθείτε ότι είστε σε σωστές σελίδες εντός του τόπου. Για παράδειγμα, η διεύθυνση URL του Gmail είναι http://mail.google.com/ ή για ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια, https://mail.google.com/. Αν και κάποιοι σύνδεσμοι δείχνουν να περιέχουν τις διευθύνσεις "gmail.com" ίσως να γίνει ανακατεύθυνση σε άλλον ιστότοπο μετά την πληκτρολόγηση τέτοιων διευθύνσεων στο πρόγραμμα περιήγησής σας.
Πάντα να ψάχνετε για το κλειστό εικονίδιο κλειδώματος στη γραμμή κατάστασης στο κάτω μέρος του παραθύρου του browser σας κάθε φορά που πληκτρολογείτε προσωπικά στοιχεία όπως τον κωδικό πρόσβασής σας.
Ελέγξτε τις κεφαλίδες των μηνυμάτων. Το "Από:" είναι εύκολο να τροποποιηθεί για να δείξει ένα ψεύτικο όνομα αποστολέα. Μάθετε πώς μπορείτε να προβάλετε κεφαλίδες.
Εάν δεν είστε ακόμα σίγουρος, επικοινωνήστε με τον οργανισμό από τον οποίο το μήνυμα εμφανίζεται ότι έχει αποσταλεί. Μην χρησιμοποιείτε τη διεύθυνση απάντηση στο μήνυμα, καθώς μπορεί να είναι πλαστά. Αντ 'αυτού, επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα της εν λόγω εταιρείας, και να βρούμε μια διαφορετική διεύθυνση επικοινωνίας.
Αν πληκτρολογήσετε στο Google λογαριασμό σας ή τις προσωπικές πληροφορίες, όπως το αποτέλεσμα ενός κοροϊδία ή phishing μήνυμα, πρέπει να δράσετε άμεσα. Στείλτε ένα αντίγραφο της κεφαλίδας του μηνύματος και ολόκληρο το κείμενο του μηνύματος στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου στις spam@uce.gov. Εάν έχετε εισαγάγει αριθμούς πιστωτικής κάρτας ή του τραπεζικού λογαριασμού, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Αν νομίζετε ότι μπορεί να είναι το θύμα της κλοπής ταυτότητας, επικοινωνήστε με την τοπική αστυνομία σας.
Το Gmail δεν αποστέλλει αυθαίρετα μαζικά μηνύματα ζητώντας κωδικούς πρόσβασης ή προσωπικές πληροφορίες. Αν νομίζετε ότι το Gmail διεύθυνσή σας έχει παραβιαστεί ή έχει καταληφθεί, κάντε κλικ εδώ για να μπορέσουμε να βοηθήσει στην επίλυση του ζητήματος το συντομότερο δυνατό.
* Αν το σύστημά μας σημαίες ένα μήνυμα ως phishing, αλλά έχετε επαληθεύσει την πηγή από την οποία προήλθε το μήνυμα, κάντε κλικ στο κάτω βέλος δίπλα στο Απάντηση στην πάνω δεξιά μέρος του παραθύρου μηνύματος και επιλέξτε Έκθεση Το Phishing για να μας ενημερώσετε το μήνυμα είναι νόμιμο. Και αν λάβετε ένα μήνυμα που phishing σύστημα ανίχνευσης μας δεν pick up, κάντε κλικ Έκθεση Phishing για να στείλετε ένα αντίγραφο του μηνύματος στην Ομάδα Gmail.
Watch a video on detecting phishing.
Some spammers send fraudulent mass-messages designed to collect personal information, called 'spoofing' or 'password phishing.'
Here are a few ways you might recognize these messages:
- They ask you to provide your username and password or other personal information (e.g. Social Security number, bank account number, PIN number, credit card number, mother's maiden name, or birthday). Even if they appear to be from a legitimate source, or contain an official-looking webpage, be careful. Spammers often ask for this information in an attempt to steal your Gmail address, your money, your credit, or your identity.
- You might see a warning from Gmail when you open one of these messages. These phishing alerts operate automatically, much like spam filtering. Gmail's spam filters automatically divert messages that are suspected of being unwanted messages into 'Spam'. Similarly, Gmail's phishing alerts automatically display warnings with messages we suspect are phishing attacks so you know to exercise caution before providing any personal information.
Here's what you can do to protect yourself and stop fraudsters:
- Check the email address of the sender of the message by hovering your mouse cursor over the sender name and verifying that it matches the sender name.
- Check whether the email was authenticated by the sending domain.
Click on the 'show details' link in the right hand corner of the email,
and make sure the domain you see next to the 'mailed-by' or 'signed-by'
lines matches the sender's email address. For more information on email
authentication, please visit our Email Authentication article.
- Make sure the URL domain on the given page is correct, and click on any images and links to verify that you are directed to proper pages within the site. For example, the Gmail URL is http://mail.google.com/ or, for even more security, https://mail.google.com/. Although some links may appear to contain 'gmail.com,' you may be redirected to another site after entering such addresses into your browser.
- Always look for the closed lock icon in the status bar at the bottom of your browser window whenever you enter any private information, including your password.
- Check the message headers. The 'From:' field is easily manipulated to show a false sender name. Learn how to view headers.
- If you're still uncertain, contact the organization from which the message appears to be sent. Don't use the reply address in the message, since it can be forged. Instead, visit the official website of the company in question, and find a different contact address.
- If you enter your Google account or personal information as the result of a spoof or phishing message, take action quickly. Send a copy of the message header and the entire text of the message to the Federal Trade Commission at spam@uce.gov. If you entered credit card or bank account numbers, contact your financial institution. If you think you may be the victim of identity theft, contact your local police.
- Gmail doesn't send unsolicited mass messages asking for passwords or personal information. If you think your Gmail address has been compromised or taken over, please click here so we can help resolve the issue as quickly as possible.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το σχόλιό σας μετράει !